9/01/13

grrr! roarrrrr~

Saya tak nampak semangat kerjasama bila bekerja di sini. Prinsip bekerja di sini adalah seperti; Kerja aku, kerja aku. Kerja kau, kerja kau. Walau hanya perkara remeh, immediate superior tergamak pulangkan semula pada empunya tugas. Kalau kedudukan meja kerja sebelah-menyebelah, sangat boleh diterima. Tapi malangnya, meja kerja berlainan tingkat.

Mungkinlah empunya tugas itu yang sambil lewa. Cuai. Alpa. Apa-apa sajalah.

Patti daging buatan sendiri. Saya dah lama tak beli patti segera. Mengenangkan kandungan dalam patti segera yang....errr.....Cuba letak patti segera atas kuali dengan suhu api minimum. Biarkan selama beberapa minit. Lihat minyak yang melimpah keluar dari celah-celah daging. Takut tak? Takut tak? Heeee~




26 comments

saya tak pernah makan pulak camner ni...

patti tu apa...

sedap nyerrrrrrr!!!

masuk kandang kambing = mengembek. masuk kandang harimau = mengaum. probably..

sabarlah~~patti daging sila kongsi resepi~keh keh~~

9/1/13

KRABY PATTY MR KRAB DALAM SPOGEBOB
HEHE

9/1/13

huu.. erk.. dia buh siap2 noh minyak dlm dgg.. =)

9/1/13

rajinnya fara masakkkk...saya xde masa nak masak (alasan!) walaupun hobi adalah cuba resepi baru..

boleh tak minyak tu guna untuk kereta ? hehe

Patti...teringat kraby patti spongebob...hehehe...

9/1/13

Tu sebab tak elok makan mekdi selalu...bahahaha...

PS: saya tak share lagi entri CURAHAT saya hari ni kat FB..Awak nak share, silakan..my pleasure ;)

Tanpa Nama
9/1/13

Susah kalau orang tak ada semangat kerjasama.

Kalau kita kurang sabar kita buat perkara yang sama pada dia. Tapi kalau macam tu, kita dah jadi seperti dia pulak.

9/1/13

TAK PERNAH MAKAN.. MACAM BURGER SAJA..

gud! semakin hebat kakak saya nih ^_^

9/1/13

uhuk2..hihi..
makin comey nampaknye signature akk..hehe

memang payah bekerja dalam keadaan macam tu..bila salah yang lain buat tak tahu je..kan..

Kalau ada semangat bekerjasama rasa happy je kerja kan.. Tapi nak buat camne, lain org lain ragamnya.

Tengok fara rajin buat patty sendiri, rasa semangat pulak. Saya ni bdn makin naik, tapi tak sedar diri dok mkn sebarang.

laaa..ada jugak buat kerja mcm tu yeee...susah nak ckp kann...

Kerja yg kadang menagih kesabaran terlalu tinggi boleh buat mata/hati/kepala semua sakit Fara.

Kurangkan sakit buat patti sendiri daripada penyakit lain dtg ye. Tapi kakak selalu beli tau.. tak bagus kan.

takutttt .. bak resepi.

9/1/13

Assalamualaikum Fara

binatang pun kerja sama...(wonder pet)

Dah lama tak beli. Buat2 tak nmpk je:-)
Kalau Fara tgk org kerja kilang, biasa dah tolong menolong kwn bersebelahan. Mungkin tgk tugas yg bagaimana yg fara mksudkan.

ni apedia nmpk sedap sgt nih??

Assalam,

Di opis daku selalu dibuli bos huhuhu.... kijam kijamnyerrrr....

Mcm2 kerenah d pejabat kan.... nk x nak kena sabar jer...
Nmpk sdp patti tu :D

tu sebab jugak SA masak sendiri..x suka makan oily2 ni sebenarnya

nampak yummy!nak try gak lah lepas ni..hehe..thanks akak sebab sudi upload gambar yang mnyelerakan..hehe,dah ada idea utk mnaikkan berat badan :P hahaha

Catat Ulasan