8/01/13

semput pertama untuk 2013

Semalam, saya berkejar ke klinik sebab budak debab diserang asma. Saya terpaksa keringkan hati bila memandu kereta. Terpaksa bersusup-sasap. Terpaksa potong sana potong sini. Tapi sudahnya, sampai lambat juga. Bahana musim sekolah, mana-mana jalan pun penuh padat dengan kereta. 

Lelah dia makin elok. Tapi selesema pula yang datang menyerang!
Ikutkan hati, nak  ambil lesen motosikal. Tapi suami kata; Bahaya bawak motor kat jalan-jalan KL. Lagi-lagi perempuan. Baik tak payah! Tiada penafian.

19 comments

8/1/13

siannya aydin
aku mmg cukup tersentuh tgk budak kecik pakai menda alah ni.
smoga cepat baik ye aydin

8/1/13

moga aydin cepat ok ye!..musim cuaca x tentu. kejap panassss sesgt, kejap sejukkk pulak. motor? dgr pun ngeri la fara..huhu

KESIAN NYA..SEJAK BILA DIA LELAH NI??BOLEH KESAN TAK TANDA2 AWAL ANAK KITA ADA LELAH??

siannnn...alhamdulliah ikha tak lelah. tp wisau jgk klu dia sakit tetiba..humm

la..aidin ada asma ke? kesiannya...hati2 bersusup sasap tu kak fara!

kesian...penah alami pengalaman sama mase mak saye asma..mak sye memang dah tak boleh nak bernafas..dada memang macam dah keras..tp nasib baik sebab mase tu malam..cume klinik yang nak dituju agak jauh..berdesup jugak..panik sangat mase tu..

Stim jer muka aydin sedut gas tu...hehehe...

Semoga cepat sembuh. Sian dia.

Tapi dah ok kan? Kena warded tak?

kesian aydin..moga cepat sembuh ye:)amin..

toksah la nak bawak motor..bahaya...semoga dak debab tu cepat sembuh...

mmg bahayaa...

sabar sikit ya fara

sian aydin...takpe,dqh mkn ok kan...

8/1/13

gua ingt lu yg semput..gua baru ushar2 motosikal ptg td nak beli moto jugak sng gua ulang alik ke kedai ke mana..jimat skit..

Kadang2...bila rimas dgn jalan yang sesak, terpikir jugak nak merempit je pi keja tapi suami tak izin ;(

Aydin..alooo siannya dia.

9/1/13

cuba kirim hati unta kat org yg gi umrah..ikhtiar...ada few patient saya claimed sembuh/lama sgt tak kena attack lepas cuba petua makan hati unta

Kesian tgk bdk2 kena asma, anak2 saudara saya pun ramai yg kena asma ( keturunan kot), ada yg umur tak sampai setahun pun dah kena sedut ubt.

Aduhai kesiannya Aydin. Tak sampai hati auntie tengok. Moga cepat sembuh ye.

Betul Fara risiko menunggang motor tinggi.

9/1/13

SEMOGA ANAKNYA CEPAT PULIH..

semoga Aydin cepat sembuh dari selsema dia tuh yer...amin...

Catat Ulasan