4/02/13

biru


Ya. Saya penat. Saya bosan. Tapi demi hidup, saya teruskan. Sekurang-kurangnya, hari minggu adalah hari gembira.


26 comments

kuat semangat!

tujuh hari seminggu, anggap je la macam kuih lapis. isnin - jumaat, hari untuk bersenggama dengan kerja. sabtu & ahad, untuk bersuka-suka...

Lumrah hidup nak buat camana, so think positif jelah..

4/2/13

mcm berwajah baru blog ni.. kuatkan semangat.. ;)

jangan strees fara ...
tenangkan diri, kuatkan semangat ye...
insya Allah semua akan baik....

hmmm hai kak.selamat pagi =)

4/2/13

Assalamualaikum Fara

biru.... takpa
kalau haru biru ...payah sikit..he he

Fara...jgn pernah bosan dgn hidup, ada si Aydin tu mana boleh bosan. Mungkin kerja di pejabat yg stress ye?

Saya pon penat juga fara...penat dgn masalah. Ntah bilalah nak selesai.

4/2/13

hari mggu sentiasa ditunggu
aku cuti smggu raya cina
fuyooooooooooooooooooooooooo
dapat makan angin kan best

4/2/13

APA YANG BIRUNYA?

4/2/13

Demi aydin yg montel..kena teruskn jua! ^__~

salam farah..tq..lama tak jengah blog ne..dah lain lah...comel ada pic budak tembam tu..

Ada masa kita perlu mencari masa dlm kesibukan demi utk kebahagiaan diri..

salam fara..

penat dan bosan mmg dah jadi asam garam kehidupan kita.. semoga terus mendapat keberkatan untuk meneruskan kehidupan.. take care and happy always..

4/2/13

chaiyok2....

betoi sgt. hurmmmm...

tidur ialah ubat penat paling mujarab!

Jangan mudah mengalah dan putus asa.

so bergembiralah sepuas-puasnya bila tiba hari minggu yer...;)

Bertabahla,ye...hidup ini mmg memenatkn....

mujurlah dunia ini sementara dan kepenatan itu juga sementara cuma... (",)

yup...whatever it is, we have to be strong...move on..

bertahan selagi boleh.. ;)

13/2/13

~ tukar kerjaya ~ berani?

hidup mesti cekal=)

Catat Ulasan