27/02/13

yarabbi! pemalasnya!!!!~

Ya! Saya semakin malas hendak update blog picis ini. Malas saya semakin menjadi-jadi. Ini mengakibatkan kemalasan saya menjadi tahap tepu hingga menerbitkan rasa menyampah-sampah dan sarap! Uwaaaaaa!

Oklah. Saya nak pergi dulu. Pergi bercuti dari berblog. Saya nak travel ke blog kawan-kawan saja. Dimaklumkan, andai kata saya tak update dalam masa 3 bulan mulai dari hari ini, sila kejutkan saya dari tidur. Bukan kejut-kejut manja. Tapi, kasi gegar segalanya! Biar saya sedar diri dari berhibernasi. Huuuuu~

Tata-Titi-Tutu~

37 comments

yarabbiiii malas nyer...hehehee...

bangun bangun...jangan mimpi terlalu panjang...haihh...

kalau dah kena penyakit malas ni mmg susah sikit..tinggal kejap oklah. jgn le sampai berbulan. hilang sorang lagi kwn blogger tau.

27/2/13

aku hari2 apdet sbb aku stres
huhu

Janganlah macam tu fara...saya kejutkan awak dari tido sekarang eh..hehe

Jangan terus tidur.....kena bangun jugak. Laila kalau tidur terus....

27/2/13

Bangun!!..Bangunnn!!...Bangunnnnnn!!!...eh dah 3 bulan ker belum???....

27/2/13

3 bulan tak hapdet? saya serang kat FB..hahaha

27/2/13

Jgn lupa singgah rumah saya yg jarang berupdate juga, sibuk memanjang!

Jgn malas² fara. Malas ada makna ker nih *wink* ☺☺

salam fara..

akak datang nak gegar ni he..he..

27/2/13

ooo u need rest lah...kitorang tunggu hihihi

27/2/13

takpe, insha Allah nnt dtg lah mood rajin :)

Tanpa Nama
27/2/13

tkpe take yr time ye!

27/2/13

jangan la gitu....hehe....lama tu 3 bulan.....hoho...tempek la gambar diri snendiri pun asal update...hehe

dah boleh gegar ke idak nih, tak rela nak tgu spi 3 bulan, hahhahha

me hari2 wajib update..mcm x lengkap kalau x update..walau sepatah ayat..nak aktif FB dah bosan...

jgn ler lama sgt cik kak!

27/2/13

samela..

27/2/13

hahaha..
saya selalu jagi gitru bila.tak payah cuti lama2.cuti menulis sehari je dah buat saya malas seminggu..heheh

sehari dua ok.. tapi janganlah lelama.. penyakit yang sama menjangkit diri ini kala ini.. :(

Astagfirullah.. kenapa kamu jadi pemalas begini? Heheh.. Sama la awk,. saya pun malas.

nanti saya kasi gegarrrrr fesbuk awak!

28/2/13

As salam fara,

Takpe kalau malas update blog! Tapi jgn malas mandi! hehehe... :D

Updatelah w/pun sebaris ayat! woha! :)

28/2/13

JANGAN MALAS-MALAS KE BLOG SAYA.. HEHEHE..

saya tak malas lagi, tapi selalu tak sempat...

28/2/13

kadang2 kita perlu rest dari blog ni..serius...

aku pernah rasa nak muntah tgk blog sendiri...huhu...

tak pe, take ur time, kami tunggu...

hah, 3 bulan...nak kejut camana..

28/2/13

yarabbi, sama pemalasanya dengan saya!

saya baru nak aktif kembali setelah lappy ni ada sihat sikit

Loh. kok sampe gitu penyait 'M' nya

takmolah malas2 yer...;)

1/3/13

kak fara, caner nak tempah coocies kat akak ni? emel2 plis...

bangun.. bangun... bangun... dah tiga bulan dah ni... :p

kira farra ok lagi tu..

tidaklah semalas saya.. (",)

Kc tak penah malassss. hehehe.

Time time aku baru nak start blogging balik, time ni la jugak hang nak benti pasai paaa

Catat Ulasan