26/03/13

men'jalang'

Dulu, saya adalah seorang yang suka ber'camwhore'. Pantang jumpa kawan pegang kamera. Mesti nak menyelit. Tak dapat penuh tak apa. Janji muka mesti ada. Semua orang dah tahu. Semua orang dah biasa. Saya tak peduli kalau saya tak fotogenik pun. Saya tak peduli kalau candid saya hodoh pun. Tapi yang penting, kenangan. Heee~ Tapi itu semua cerita dulu. Cerita zaman gedik. Entahlah kenapa bila dah jadi mak orang, saya kurang gemar menayang muka sendiri. Bukan tak suka bergambar. Suka juga. Tapi, entah....

Misteri itu, kan seksi. Waduh~

18 comments

saya masih lagi suka bergambar..ehhh ape kah?

Terkezut bila baca titile n3 ni...kontrovesi sungguh..laa camwhore rupanya.
KZ pun sudah tidak berapa gemar menayang muka (dan body) sesudah beranak 5 berbanding tengah slim giler dulu!

26/3/13

jgn la misteri lelama

xpa...yg pasti sy dah tau muka akak camana...hahahaha~

Itu baru anak satu. Kalau anak ramai, laaaagi malas nak bergambar. Zaman kakpb bujang dulu, gitu jugak tapi kakpb pemalu sgt. Nak2 bila org kata, kat gambar lawa, kat luar tak lawa...uwaaa.

haah, tak pernah nengok muka fara...naper ek

Dari dulu sampai sekarang saya kurang suka bergambar..entah kenapa

26/3/13

PASAL TU KE TAKDE GAMBAR AWAK KAT DALAM BLOG NI, ATAU SAYA YANG TAK PERASAN..? :)

heee.. teman pun sama.. dulu memang suka snap gambo klu gi mana2.. yelea.. kenangan kan.. mana tau kot itu yg 1st n last gi tmpt 2.. hee.. skrg pun masih cara yg sama.. suka snap gambo gak.. hee.. hai.. salam kenal..

done follow sini.. jom follow n singgah blog teman.. heee.. http://tengkubutang.blogspot.com/

klu minat kucen leh follow blog ni jugak.. =)
http://kucenkucenbelog.blogspot.com/

nak tua-tau esok menyesal .. baik ambil gambar banyak2 ... kalau boleh hari2 macam Gedek .. simpan je kalau tak nak tayang kat orang.

26/3/13

saya tak suka tangkap gambar sebab saya tak suka orang lain simpan gambar saya dan saya tak tahu pada entah siapa-siapa dia menayang gambar saya.tapi adakalanya saya join saja bergambar, nanti macam pelik pulak bila tiba-tiba saya tak masuk dalam gambar.

Saya tak berapa sagt nak bergambar. Daru sulu sampailah skang.

hey super sexy mommy! haha

Nasib la ada FB fara kan, atleast tau la rupa misteri mommy aydin ni mcm mana. baru feeling terlebih baca tiap2 bait ayat. ekeke

Akak suka ambik gambar sbb akak ada kamera dslr tp org x suka ambil gambar akak., sbb sapa nak ambil gambar selain camerawoman x bergaji ni,,

La,, samalah kita fara!

26/3/13

aku setuju dengan perkataan `jalang' tu, tapi hanya untuk mereka yang terlalu gedik je.

skrg nih den biasa ambik gambar anak jer...hehe

lebih suka amik gambar dari diambil gambar..

psstt: kita hampir serupa.. ;)

Catat Ulasan