1/04/13

musim tengkujuh berlalu pergi...





Selamat datang April. Selamat datang musim panas. Selamat datang cuti-cuti Malaysia. Selamat datang semua!

Heee~ 

29 comments

1/4/13

MELAYAN LAPTOP JE SI AYDIN NI.. :)

aydin nganga macam abam plak...hehehe

selamat datang april. kesian orang yang nama april...

1/4/13

Aydin ni suka buat muka kan..lawak tapi so cute!

Tengkujuh? Panas woo..

alololol..tomeynnyaaa!!!tp knpa musim tgkujuh???bukan musim panas @ kemarau ke skg?ehehe!!

Panas tu yang tak tahan. Panas sungguh musim tengkujuh kali ni. Sampai nak tido malam pun berbalut tuala basah kat kepala. Panas2 di dunia pun dah rasa nak lepak dlm peti ais dah.... maklumlah rumah tak beraircond

mmg panasss sangat...
Tadi keluar dari opis...panas rasa nk terbakar kulit muka ni.,,

Tetiba teringat ni panas kat dunia jer...rasa insaf lak tadi...

1/4/13

panas sangt..sampai ruam2 badan adik..

gigi aydin dah penuh! senyum ceria! :)

hrp2 begitulah, tak tahan dah kepanasan ni !

skali tgk mcm pakai lipstik plak aydin ni..haha

hi Aydin.. ;)
bila nak jumpa auntie.. ;)

Tinggalkan musim yg dah berlalu

Aydin dah besar, bulu mata cantik...Musim panas itu yang saya tak tahan tau...

1/4/13

mula2 hujan turun selebat-lebatnya sampai banjir..sekarang cuaca panas terik..semuanya ujian belaka..ada hikmah d sebaliknya..

pandainya bergaya.. comel!!

Yupp kalau musim panas kat port klang ni panasnya lain macam sbb panas angin tepi laut! Mengancam kesabaran time puasa nanti..

Comelnya aydin sengeh senyum tu...
Fara, petang ni di usj hujan lagi.. Nampaknya belum berlalu musim tengkujuh.

mari bercuti!

cantik gg anak akk.

Salam fara..

alolor.. comelnya si manaj fara tu.. ya.. musim tengkujuh sudah berlalu.. sekarang ini musim membahang pula..

2/4/13

makin besar dan makin bijak si kenit nie hihihi...

now actually musim tak tentu..kdg2 pns teramat pns..dan now ujan tapi dlm keadaan panas...bumi pun dah pening dengan pencemaran :(
dah makin uzur...

2/4/13

tersenyum2 aku tgk si aydin ni nok...comel giler kot...rasa nak cium2...

Putaran alam siapa pun tak boleh menyekat... macam Aydin suka dialah nak nganga ke apa kan...

cepatjer dah aprilkan..
memang panas sekarang.. tapi tiap petang hujan gak...

sini tengkujuh hari hari. ribut selalu. abis je hujan ribut terus pusing site tengok pokok mana yang tumbang pulak... sobs!

Ingatkan maksud 'musim tengkujuh berlalu pergi' membawa maksod aydin dah tak kencing kat tempat tidor...

3/4/13

comelnya aydin. aydin, mintaklah adik ngn mama~

Aydin yg mantop. Geram tgk. Bulu mata panjang plak tu ☺☺

Memang panas berbahang lah. Nak kluar lunch pon rasa malas.

Catat Ulasan