16/04/13

panas! panas!


Semalam, saya cuti. Kami ke Kuala Selangor, uruskan hal rumah. Sempatlah juga singgah Cendol Bakar yang indah khabar dari rasa itu. Heeee~

Sekarang, cuaca sangat panas dan melekit. Tabahkan hati untuk puasa ganti, esok-esok hari. Adeh!

29 comments

Kenapa fara? Rasanya biasa je ke cendol popular ni? Saya teringin nak rasa...

Me too... Banyak lagi belum habis ganti puasa.huhu.. Kuatkan semangat ye..

16/4/13

Hahaha... Kakcik gelak je. :)

Tak sedap ke cendol bakar tu? Saya pun tak abis lagi ganti puasa, haraplah saya tabah untuk mengganti sebelum bersalin ni

indah khabar dari rasa?

kurang sedap ke?

ehehe..saya tak pernah rasa lagi..

16/4/13

mmm.... ye, tabahkan hati

aku lg 28 hari noksss

jom pitam ngan aku

hahaha

Aku ingat cerita panas pru tadi.....

16/4/13

kat pahang dah stat hujan lebat :)

16/4/13

saya arini posa ganti..

nasib baik fara kata cendol ni indah khabar dari rasa, kalau tak mmg gulpp!

aahhh...sedap nyer cendol!~

Ha ah.. Memang panas sangat. kat sini 1 hari hujan, 2 hari panas.. pergh~~ mencabar nak ganti puasa.

16/4/13

terliur la plak..hehe..

bestnya makan cendol dlm mangkuk besi :)

ramai yg memuji keenakan cendul bakar tu..sayangnya saya jauh utk terjah tempat tu hehe

memang cuaca panas sangat..kalu sedap mesti tambah kan..kalu tak sedap memang hampeh lah ....

Alahaiii fara...sejuk jer tekak kakain nii...walau pun tengok gambar jer...

Cendol mmg kesukaan kuuu....

Sedapnya cendol..... bila agknya dpt cuba cendol bakar nie...

16/4/13

Assalamualaikum,

jadi? memang indah khabar sahaja ke cendol bakar nih... aisshh...

Cendol bakar!! Tak pernah jumpalah Fara tapi kalau burger bakar adalah juga kakak tahu...

Memang panas hati jer tgk nih. Dah lama tak pekena cendol. Sedapnya dpt mkn dalam cuaca yg tgh panas nih.

Dekat dgn kampung saya tapi asal nak singgah je penuh! Hukhuk..

16/4/13

KALAU DATANG MELAKA, SINGGAH LE CENDOL JAM BESAR.. :)

16/4/13

ye ke indah khabar dr rupa? tapi dia glemer disebabkan nama dia rasanya..

assalamualaikum fara,

nape tak sedap ke..

kalau mai bukit changgang
jangan lupa singgah makan cendol disini
sedapp bangat gitu :)

tak best ke cendol dia, punyalah famous org dok cite pasal cendol nih....apa pun panas2 terik, cendol memang layan la

hehehe anak dara KA pun cerita yang sama bila balik dari sana.. indah khabar sungguh ler

sedap ke cendol bakar ni kak.

rasanya dgr nama pun dah tak berapa nak berkenan...hik3!!

belum sempai seru nak rasa lagi.. penat dah gedik kat en. suami ajak p sana.. tak pegi2 pun lagi..

ohoiii sedapnya cendol..dok dalam opis sejuk gedi tapi bila keluar mak aiii panas yang amat!

Catat Ulasan