16/04/13

posing depan pintu rumah.....




Sudahlah mommy! Penat nak posing lagi!

28 comments

16/4/13

ini bukan duckface, tapi budakface...

uuuuu.. duckface!

Gambar last :

"Ok, dah cukup mommy?"


;-p

16/4/13

Assalamualaikum Fara

suka gambar yg ke tiga tu....

Ala... Aydin tak tahu ke kawan-kawan Mommy suka tau tengok Aydin:)

16/4/13

Alalala... Sian dia kena dera dengan mummy, ya... :)

16/4/13

BESAU DAH SI DIA NI.. NAK PERGI SEKOLAH KE TU..?

amboi muncung dia!

hahaha suka2 !

Rambut pacak duck face lagi, hehe

16/4/13

sempat lagi posing ye aydin!

Panjangnya moncong tu aydin yg hensem ☺☺. Rambut tu mcm dah panjang jer...hehehe...

Wakakakaka...muncung Aydin boleh sangkut hanger baju tau!

comel ar!

comelnya dia macam2 memek muka..baik aydin mau buat macam2 untuk bergambar

amboi.sangat duck face.

hahahahah ...cuteee duckface tuu

rambut dia dah panjang...

17/4/13

"dah ke? aydin penat ni"

eh macam masuk pertandingan mereka dialog. haha.

17/4/13

hahaha.. nampak sangat mommynya tinggi orangnya.. =)

pengarang jantung hati yang seorang kan kak..awesome!

moncong tak hengat...hehe


* yup rumah PM di Shah Alam 2, Puncak Alam...:)

17/4/13

haha, sejuk abdomen tengok gambo 1st tu..comey la anak awak ni :)

18/4/13

rock betullah rambut dia ni!

auntie geram dengan dak Aydin ni..
bila nak datang jumpa baby nuha aydin.. ;)


@H Y D E

Mcm rmbt sid vicious kan? Hahahahaha!

auwww mulut syeksyi uuu~

20/4/13

@faraherda.razalan ha'ah. lurus dan menggerbang. bezanya sid vicious tu kering, aydin mok mok comel. hehe

Catat Ulasan