27/06/13

harimau kumbang pergi mandi

Sejak jerebu, Harimau Kumbang pun malas nak mandi. Dah tahu dah. Kalau mandi pun, esok mesti berdebu balik. Macam pergi rally. Padahal, rally dalam KL je. Apalah sangat. Tapi hari ni sebab dah tak tahan, bawa juga Harimau Kumbang pergi berkubang. Halalkan jelah debu yang masih ada ni walau jerebu dah nipis. Esok nak jalan, gah sikit rupanya.

Lepas mandi, terus nampak hensem 'binatang'ku yang sekor tu walau dah berumur. Dengan kilatnya. Dengan segarnya. Dengan bersihnya. Dah. Duduk diam-diam kat situ ya?

17 comments

27/6/13

Baunya wangi tak? :)

Adakah harimau kumbang itu sebuah kereta? ehehehe

27/6/13

chewahhh...kemaih aihhh...baru rimau kumbang..kalo pasni pakai spider plk xtau la pe jadi...

kak ita pun...malas nak basuh...ne balik kg baru basuh kalu rajin...

'mandi salji' kan?

haha

hehehe rupa harimau kumbang sgt ke !

27/6/13

SAYA PUN DAH LAME TAK BASUK KETE..

Mr. Blacky saya dah lama tak mandi. Habis berdebu.

27/6/13

diusap2...digosok2 harimau kumbang tu yerr

27/6/13

akak terus imagine ko betui2 bela harimau kumbang..hik3 :D

ada nama tertentu eh....hmmmmm mcm ni nak bagi juga nama gak lah

bulu rimau kumbang di groom tak?

cadang esok baru nak hantar cuci cik putih.. tak tahan tengok.. tu nasib baik takde bau.. hehehe..

saya pun dah berbulan tak cuci...sian pula..jerebu dah hilang nampaknya kena bawa cucilah...nak gah atas jalan pun naik segan

PM skrg basuh kereta sebulan sekali jer...huhu

1/7/13

binatang tunggangan saya tak pernah masuk carwash, punyalah malas tuan dia. simbah-simbah manja kat umah, dah tau dah, kalau mandi mesti hujan. tapi bila jerebu ni, debunya mak aih berkerak rim. tu pun tak sedar diri lagi tuan dia.

Dah berusia ke harimau kumbang tu? Heheh.

Catat Ulasan