24/06/13

monday blues dan jerebu

Pagi ni di tempat saya, segalanya nampak kelabu. Sedut udara, asap je rasa.  Tak segar langsung. Dada macam sesak, sendat, ketat. Harapnya, lekaslah pulih. Angin, sila datang sini. Halau semua jerebu pergi. Biar bawa sampai ke tengah laut China Selatan sana. 

Saya tahu dalam keadaan jerebu ni, mesti ramai yang terkena sawan Monday Blues, kan? Ya. Termasuklah saya. 

Bila Monday Blues, jadilah macam budak ni. Atas motor pun boleh tidur. Heheheheh....

25 comments

biasalah kalau isnin, tapi jumaat plak, asyik tengok jam pkl 1230 je...

akak plak tak tau cuti jerebu, alahhaaiiii...

24/6/13

aku pulak tidur atas moto yang bergerak. baru la skill...

hahahaha..yg ni mmg seblues baju dia yg biru tu!

24/6/13

Assalamualaikum Fara

betul2 mengantuk tu

24/6/13

anehnya tidur atas motor camtu..

24/6/13

kritikal nampaknya tu..hehehe

24/6/13

kalo tak jerebu pun aku tetap kena sawan monday blues...

24/6/13

ahaa cumel budak tu terjelepuk je ateh moto :)

Hahaha...lawak lah gambar tu.

Rindu nak tgk awan.

Udara tak sihat bila bernafas terasa panas kan Fara. Kakak pun tak selesa kalau keluar..

Saya, everyday Blues. Jerebu2 ni, dok dlm rumah pun nampak berasap je.

Uish...jgn la sampai jd mcm budak tu...

moga cepatlah hilang jerebu ni.. kesian pada kita semua.. terutamanya anak2.. :(

hahahaa..ngantuk sangat budak tu....Tapi ngeri membayangkan kalau motor tu jatuh!

lawak lah pulak boleh pulak tidur macam tuh ya...haha

lentok jer budak tu tidur...hehehe... dalam rumah pun macam tak selamat...bau asap.

24/6/13

tambah2 bila tengok anak dok cuti..kan??kita lak kena kerja lagi la malas nak pi kerja..heheh

24/6/13

Fara yg snap pic tu ke? Lawaklah..:D

24/6/13

teringat zaman naik motor dulu-dulu, boleh tertidur kat belakang. haha. terhantuk-hantuk kat helmet suami. haiii....

jerebu buat mata lagi kelabu

24/6/13

kesian pun ada, lawak pun ada bila tengok ada yg tidur macam tu heheh

Haha..mujur saya cuti hari ni..tak adalah monday blues. Kot esok pula rasa tuesday blues sebab esok kena sekolah...

hehehe... jerebu2 !

25/6/13

Dalam umah pun bau asap.. err..

memang sawan kak farah oiiii bayangkan 3 minggu meninggalkan alam pekerjaan tetiba isnin kena masuk opis balik!oh memang syahdu

kelakar lah farah..dulu kak ita pun tido atas motor juga...adik tukang bawa...selalu kena marah..bila helmet terantuk dengan adiknya helmet..dedulu tak mampu beli keta..gi keja naik motor...pasang lagu kat telinga pun tido juga...bahaya betul..bila ingat kan balik..memang kelakar...he..he

Catat Ulasan