21/06/13

saya memang marah tapi suka pun ya jugak!

Baru je kejap tadi, ada orang kena ragut di sini. Rasanya kelmarin saya ada bebel pasal penyangak-penyangak ni kan? Pagi tadi dengar berita radio, polis menafikan KL sebagai kawasan paling bahaya. Saya geleng kepala. Kenapa nak menafikan benda yang memang ya? 

Kawasan rumah saya pun, merata juga penjenayah. Penjenayah alam. Dah tahu sekarang ni musim panas. Jerebu lagi. Boleh pulak buat pembakaran terbuka. Bakar sampah. Bila baca paper, marah kerajaan Indonesia sebab tak pandai handle pembakaran hutan di seberang. Tapi tak sedar diri sendiri pulak macam mana ya? 

Dahlah. Malas nak cerita hal-hal 'menegakkan benang basah'. Benda pun dah asyik jadi je tiap-tiap hari. Menjadi-jadi. Tak ada perubahan pun. 

Semalam, terima bungkusan Pos Laju. Belek consignment note, ada nama Aisy Nasiha. Sahlah souvenir Korea sudah sampai. Yeay! Terima kasih cikgu.


Paling saya suka, tang stokin tu. Cute. Heeeeeee~

24 comments

Bestnya dpt souvenir.

21/6/13

comel giler stokin tu!

21/6/13

wow! stokin korea!
pakai stokin tu sambil buat giyomi la fara..wakakakaka...

ps: Govt kita mmg penyakitnya " denial state". Until rumah dia kena rompak, baru lah nak isytihar Malaysia tak selamat

Adat la kan...ada suka ada x suka....bila dah paling suka, hilang kesah penyangak, jerebu....tahniah!

Sekolah anak sulung kakak di Pontian dah tutup. Hari ini dia balik Fara. Johor kian teruk jerebu!!

Cantik cenderahati yg dikirim Aisy. Jgn berebut setokin tu dgn Aydin ye:)

Tiap tahun kita menghadapi masalah yang sama. Jerebu.. asap.. pembakaran terbuka.. kesian pada mereka yang menghadapi masalah kesihatan disebabkan isu ini :(
Polis nafikan sebab taknak timbul kerisauan pada rakyat.. tapi janganlah amik mudah dengan keadaan yang berlaku. Kenalah kerja lebih keras membanteras masalah2 tersebut.

Tanpa Nama
21/6/13

hehehe rezeki2 tu fara !

21/6/13

marah dan suka yer...samalah kita ttg bab marah tu..tp bab suka tu akk tak der lah pulak geng bg adiah brg dari korea...jd akk punya stement adalah marah dan sedih lah jawabnya...

21/6/13

suka keychain ada baju korea tu..!!

21/6/13

wow!! stokin tu mmg cute...suka jugak!!

Hurm... tak tahu nak cakap apa pasal masalah negara ni.. ehehehe

*aku suka yang keychain tu.. eheheh

21/6/13

BERCAKAP TTG RAGUT..MGU LPS JIRAN GUA BINI DIA KENA RAGUT DEPAN RUMAH. SEKIAN TERIMA KASIH

syoknya dapat souvenir....

21/6/13

wah..dapat stokin korea...nak sebelah..hehehe

Wahhh barangan Korea! Teruja tengok.

Pengalaman kena ragut memang sangat trauma. Kak Azie dah serik pun. Benci bila dikenang.

22/6/13

betul, memang cantik stokin tu..terus teringin nak ke korea..

22/6/13

wah untunglah dapat hadiah jauh mali...hehe

saya dah marah. sekarang nak suka pulak.

stokin tuh. cool!!!

24/6/13

WAH DAPAT KEYCHAIN.. I LIKE.. :)

24/6/13

saya marah sebab di kawasan rumah saya pagi-pagi lagi dorang duk bakar sampah!

Siyes stokin tu cantik gile...

Syok kalau orang suka hadiah yg diberi...

25/6/13

Nasib baik dok umah tinggi ni tak de tempat org nak bakar2 sampah. Managment kat kediaman sini sgt disiplin. :-)

orang korea & stokin cute memang tak dapat dipisahkan:)

Catat Ulasan