19/06/13

selamat pagi makan-makan









26 comments

Arghhhhh...lapar. Tak breakfast lagi nih.

19/6/13

wow, bestnyer... untuk sarapan ker... meriah :)

OMG! these looks so delish!. bak sikit? heeehe

semua nampak sedap..tapi yang palind sedap dah tentu sambal udang kan

Banyaknya makanana Aku dahla lapar ni.. huuu

ya hampunnnnnn ini entry sgt meliurkan!!!

19/6/13

ini semua makanan pagi ke?

19/6/13

sib baik baru pas makan
huh

wah! Menu... yummy... memang xtvt menternak lemak sungguh kalau dapat ni.. ;)

19/6/13

ni sume fara mkn ke pagi tadi???

mujur tak pose arini, kalau tak tergoda gak..hehe (nilah pose taraf budak2).

wah sedapnya...dah la pose nie.. :P

sedaptu weh... ,menggoda keimananku...

Menggoda mata dan kalbu ni Fara:)

19/6/13

ayam panggang ko tu bestnya lah nok...suka suka...

aku paling suka tang peha tu...gerammm je tgk...

PM paling tertarik dengan sambal udang tuh , merah menyala warnanya!!

jagung! ah balik kang nk bli jagung!

pergh memang best sgt !

19/6/13

alhamdulillah sedap2 belaka walau leh tengok gambo je..terkelip2 bijik mata nih..oghe kelatey goyak,
kelip pah2x..hehe :D

adehh..awak masak ke semua tu fara?

nak roti canai cicah sambal udang

19/6/13

aku terliur sungguh ngan gambar buah tu... rasa nak tadah air liur ngan baldi kekdahnye... aduhaiii... masam, manis sedap!

Oh damn..perut jadi lapar....x leh tahan wooooo....semuanya seksi dan seksa...

19/6/13

Menggoda! :)

20/6/13

alamak buah tu sedap la pulak

pehhhhhhhhh..sedapnya farah....

oh tidakkk...makanan lagi..!

Catat Ulasan