18/07/13

sakitnya hati!

Semalam, Nizam beli kuih-muih param. Ada kuih denderam, pulut panggang, popia sira sambal dan puding karamel. Kuih denderam aje yang habis. Lain-lain, tercongok bawah tudung saji. Walaupun beli sikit-sikit, tapi lama-lama jadi bukit, kan? Pagi tadi sebelum pergi kerja, saya dah beritahu dia. Hari ni, no param. Dah tak lalu. Kalau beli juga, saya muntah depan dia. Dia jawab; yelah! Heee~

Saya rasa tak sihat. Ulu hati rasa pedih sangat. Sampai rasa nak muntah. Muntah angin. Arghh! Emosi pun tak berapa nak stabil. Ada benda yang saya nak luahkan kat sini tapi takut ada yang terasa. Terus tak jadi. Mmmm....


26 comments

semoga cepat sembuh!

Param tu apa? Tapau? Hehe...akk selalu sound hubby jgn nk ikut nafsu. Setakat ni dia beli yg nk mkn je. Itu pun ada terbuang, tah hape2 mereka ni jual.

18/7/13

sebab param? harap bukan.

aku nak teruskan misi tak ke param untuk tahun ketiga.

18/7/13

tak pernah lagi singgah mana2 PARAM dah 9 hari ni....kena kuat kan diri ni...tak nnt mcm thn2 sebelum...dari rumah cuma nak beli ini sahaja..sampai sana ini itu begitu begini semuanya beli...huaaaaaa....

Aydin tak nak makan ke Fara? Kakak memang kuih tak beli tapi kalau mee dan apa jenis pun kakak tak kisah. Tapi kalau kuih pedas macam popia tu kakak suka... kalau kakak jiran Fara kakak boleh tolong habiskan:)

18/7/13

sabar fara..dugaan di bulan ramadhan..

18/7/13

Jangan dera diri sendiri kerana memikirkan keselesaan orang lain. Sesekali kita kena jadi kejam!

hehehe...kakcik taip je, kadang2 kakcik pun 2x5, fikirkan orang sampai dada jadi bersaranng... :(

Get well soon fara.

Emosi kenapa? Luahkan lah.

fara..memang angin tu..ada gastrik ke fara..

fara..memang angin tu..ada gastrik ke fara..

hahaha.. muntah depan dia.. nanti kita balik kena cuci.. ;)

beli sikit2 bila bawak balik.. rasa satu pembaziran bila tak dimakan..
macam semalam.. ai beli kuih 5 keping je tapi pagi tadi masih ada lagi 2 tak habis.. eemm.. sayangnya.. :(

ntahlah awak..
kalau luahkan pun tetap edit sana edit sini, taknak sampai orang luar tau masalah kita.. macam ai hari tu :(
tapi masalah tu tetap takkan selesai cuma mampu mengurangkan sikit tekanan yang dihadapi.

kenapa ne..cuba cerita....sabar ok..

18/7/13

mungkin adalah silap makan apa2 tu farah...kena kurangkan makanan pedas dgn kari

18/7/13

jgn muntah dgn sengaja sblm waktu buka, karang batal pose..^__^

Fara...itu tandanya diserang Gerd/Heartburn...fara ada gastric ke?

Saya kira kira, Nizam beli 4 jenis kuih tu! Hahahaha...

Denderam tu kuih apa hah?
Adakah ia kuih telinga keling?

18/7/13

ok..jaNGAn luahkan..saya takut saya terasa..kang saya sentap pulak..hhha

Kueh je? Air buah blended tak beli?

Naseb baik muntah angin... Tak la kena mob bagai... Hehe

18/7/13

aku penah taip satu entri tp last2 delete.sbb aku rasa xde guna share ngan orang.

siapa pula yang buat fara berangin hari ni?
jadi macam mana petang ni, nizam ke param ke tidak?

semoga tabah ya. :) AKu pun lately gitu jugak. Tekanan. -_-!

seeloknya tidak dipendam

ok jangan.akk kalo hubs akk g jugak cane? nt jgn lupa update taw.hehehe.aydin,kim salam aydin ye.

tak sihat ke kak??

aduhhh bab sakit ulu hatinie mmglah pedih..try makan sikit2 kay

Catat Ulasan