18/07/13

sunnah ramadhan - tadarus al-quran dan mengkhatamkannya







17 comments

18/7/13

ALHAMDULILLAH.. DAH BEBERAPA TAHUN SAYA TAK TERLEPAS MENGIKUTI TADARUS DI BULAN RAMADHAN ANJURAN JABATAN SAYA..

sejuk tengok lah farah!

Indahnya suasana dlm gmbr2 ni. Dapat rasa roh al quran tu bila tgk.

18/7/13

bagusnya anak2 kecik ni pun mengaji...

Thn ni kat office x buat plak tadarus :(

masya Allah ....kat mana mana pun al Quran diperdengarkan... walaupin nampak sederhana diorang ni usaha untuk melakukan perkara sunat ... kita kat sini yg lebih selesa tak banyak buat, saya lah tu.. sejak puasa ni baru berapa helai baca quran, ketika sempat je...adoi, teruk betul.....

19/7/13

tengok budak2 tu teringat saya masa kecik.macam tu la berkumpul ngaji ramai2..heheh..rindu tiba2..

19/7/13

dapat baca satu mukasurat satu hari pun ok dari tak baca langsung kan. sekurangnya pahala tu lagi berganda.

eh, mmg masak lemak cili api pakai bawang besar kan. aku ni jenis tak suker pakai bawang merah noks. aku suker pakai bawang besar terus

ruang yang ada digunakan sebaiknya.

19/7/13

insyaAllah.. moga moga dapat habiskan ni..
dugaan hebat bila lepas maghrib baca sure mata terpejam.. ngantuk amat..

Dlm keadaan daif mereka boleh tak kan kita tak boleh Fara..

seronok melihat, mendengar, lebih lg menghayati..

lama dah tak mai sini, huhu

21/7/13

indahnya pemandangan macam ni

penuh khusyuk budak2 tuh membaca Al-Quran...

bila tengok bebudak mengaji rasa sejuk je hati kan

23/7/13

tgh usaha,moga berjaya ;)

Catat Ulasan