4/11/13

pahang juara piala malaysia 2013: siapa suka, angkat tangan!

Saya bukan penyokong Pahang. Jauh sekali Kelantan. Takde kena-mengena pun. Tapi malam tadi, saya layan juga game sampai habis. Punyalah semangat nak tengok siapa menang. Dalam hati, saya pilih Pahang sebab selalunya underdog team ni unpredictable. Macam alkisah Negeri Sembilan vs Kelantan dulu tu. Ramai yang predict, Kelantan boleh menang. At last, Negeri Sembilan jadi juara. Bab yang tu, saya memang sokong Negeri Sembilan sebab Nizam orang sana. Heeee~

Kalau ikutkan, hujan bukanlah advantage bagi mana-mana team. Kelantan waima Pahang sekalipun. Tapi, saya tabik spring pada team Tok Gajah sebab semangat nak menang tu tinggi melangit. Padang berbecak tu bukan alasan kalah, kan?

Google-HMetro

17 comments

assalam fara..acik memang tak pernah tengok..
anak2 dan suami tengok..acik pulak tengok cerita lain

Tanpa Nama
4/11/13

game ni unpredictable sebab dah diatur sejak awal musim(?)...

tak tgk..huhuuu..hujan lebat!

@smbotak

Makcik penyokong BN kat opis aku ni selalu ceramah kat aku bila aku cite psl Ameno yg korupsi tu. Lelagi bile cite bab abang Ah Jib ngan Makcik Mah. Dia kata, jgn cite klu benda tu kite tatau sahih atau tak. Kelak boleh jadik fitnah. Berdosa besar.

Skg aku lak nak ceramah kat ko. Sahih ke game tu kena atur dr awal musim (?). Kuikuikuikui...kang jdk fitnah beb. Dosa besssssssssssarrrrrrrrrrrr!

Ke ko frust sbb JDT bukan selected team (hah, yg ni betul troll utk JDT fan).....

=-p

Abang dgn adik yg tengok malam tadi kakak keletihan balik hantar anak tu yg masa game separuh masa pertama tengok tak ada gol terus malas (terlena sebenarnya Fara...)

4/11/13

aku bengang kelate kaloh! hahahaha... aku nengok smlm sampai hentak2 kaki ok sebab geram.

sy sokong kelantan.suami pon mulanya kelantan.mil sorg je sokong pahang sbb dye org pahang.TAPI suami sy bila pahang skor.tetiba je dye sokong pahang.melampau! tapi mmg game sgt sengit. 2 2 hebat.pahang mmg menonjol sgt! maybe kelantan over confident kot.

Tanpa Nama
4/11/13

KA ok je tp Adik sedikit sedih sebab dia sokong kelantan dan ada kena marah2 manje dgn en hubby sebab sibuk baca pantun waktu game tu berlansung .. ganggu concentration kata en hubby sampai kelate kalah hehehe

Langsung tak tengok pun fara..kebetulan kami suami isteri sama2 tak layan bola.
Tapi amik tau la jugak sape menang..

Pengadil terok!

(nampak sangat sokong kelantan... hehe)

4/11/13

TAK TENGOK WALAUPUN SAYA NI PEMINAT BOLA.. ADA URUSAN LAIN..

kira ok la tu. 20 tahun lebih dah tak dapat piala mesia. Boring gak kalau tiap2 tahun team yg sama je menang. Baru aa ada fight sket.

Tahniah. Even aku tak tengok pun game tu. Sebab memang tak minat bola. Huuu

6/11/13

saya saya saya!!!

6/11/13

Pahang mengidam punya lama dah 21 thh. ikut usia dah boleh ngundi PRU hehe

Oh ya. anak kite dua2 suka durian. kami 4 beranak memang hantu durian. ish lazat nyaaa

6/11/13

yes!!! walaupun bkn org pahang...
tp sy pnyokong tegar pahang tuk final ni.. :p

psstt: lame xjenguk akk..

12/11/13

Tuah Pahang kali ni.. ;)
walaupun lambat komen kat sini (sebab sibuk di UKM) tapi memang berbaloi dorang menang.. tahniah buat pasukan Pahang.

Catat Ulasan