26/12/13

kenaikan tariff elektrik: apakah kebaikan untuk rakyat (marhaen)? sila senaraikan.....


Sendiri mau ingatlah....

7 comments

masalah sungguh dengan bacaan anggaran ni kan.. minggu lepas ada sorang budak ofis saya bising sbb meter letrik tu letak terlalu tinggi, dan tukang baca tak nampak bacaan. so tiap kali bil adalah anggaran.. haish..

26/12/13

kami dulu jadi camtu gak sebab pembaca meter tak boleh baca sebab meter tak menghadap ke arah pagar. rasanya yg itu susah jugak dia nak baca sebab mesin imbas tu cuma boleh scan yg betul2 menghadap je kecuali dia dpt masuk ke dlm pagar. dan kecuali kalau meter dpt diubah betul. meter tu jd camtu sebab renovation yg tuan punya rumah sebelum ni buat, jd nak ubah meter terpaksa guna duit lagi. jd trpaksala redha dgn bacaan jangkaan aje sebab salah kita jugak ubah meter jd camtu.tp pape pun tarif memang dah mahei sgt skrng ni. tambah lg melaka dah guna meter baru. rasanya meter baru ni melaka yg mula2 guna.

aduan sendiri ke ni..? nape respons diaorg cam tu je? haish... sabar

26/12/13

igt aku sorang je x terima bil
tetiba dtg bil mencanak naik

26/12/13

awak.. saya belum nampak kebaikannya lagi.. nanti dah nampak saya senaraikan ek.. ;)

haaa....inilah yg dikatakan di malaysia ni semua naik, naik dan naik.. kecuali benda yang turun, satu je...HUJAN...

Soalan saya,

Kebaikan utk siapa?

Rakyat? NOOOOO

Menteri? Maybe

Negara? Tak de kena mengena

Bapak segala menteri? Rase2 jawab kena masuk ke dalam tak... huhu

Catat Ulasan