2/09/14

motivasikan diri dengan donut gebu


Donut ni saya buat masa bulan puasa lepas. Lepas gian menguli. Tapi at the end, tak dan nak membentuk pun. Buat bulat-bulat je. Tu pun tak berapa nak bulat. Haish! Lapar pulak tengok donut tu. 

Saya cuba memotivasi diri sendiri. Saya rasa down tapi urut dada. Astaghfirullah! Nak balik peluk suami dan anak-anak. Sobs!

8 comments

anak2 saya dah lama tak dapat makan donat gebu mak dia uli... entah bila pulak datang kerajinan tu..

Sobs...meh peluk meh!

2/9/14

MACAM SEDAP JE.. MACAM NAK SIKIT JE..

walaupun tak bentuk donut tapi elok gebu donut tu. menyelerakan.

Kakak tengok pun teringin sama. Kakak suka donut kosong macam ini Fara..

Mmg mencabar nafsu saya betol petang2 di kala berdiet ni...tgk donut awak ni!! hahaha

Sedap plak tengok donut tu.

3/9/14

motivasi saya tak dtg2 lagi..huhuhu

Catat Ulasan