29/10/14

bongak itu menipu

Lepas ni kalau nak tinggal komen, saya kena bermulut manis je. Belajar untuk jadi sweet-talker sebab manusia tak suka pada kebenaran. Menipu, membongak, pura-pura dan yang seangkatan dengannya adalah dihalalkan. Fine!

Tatap gambar Khadeeja lagi bagus. Biar sejuk hati sikit.



8 comments

29/10/14

Waaahh.... puas tengok kalau macam ini Fara. Macam Aydin juga montelnya:)

alahai awak..saya lebih suka awak jujur walaupun ape yg awak tulis kdg2 menikam kalbu..hihih..

kita kwn kan jadi mcm mana harus boleh terasa pada kebenaran dari seorg kwn?

alahai awak..saya lebih suka awak jujur walaupun ape yg awak tulis kdg2 menikam kalbu..hihih..

kita kwn kan jadi mcm mana harus boleh terasa pada kebenaran dari seorg kwn?

29/10/14

Uiii.. Apa kes ni..?

alahai, apa pulak kes ni Fara.. banyakkan sabar ya.. manusia macam2..

ai kHadeeja, lawa kamu senyum macamtu

29/10/14

hakikatnya memang camtu kan? komen lain sikit aje dah declare perang dingin....aduii..

hai khadeeja...awak sgt comei okeh!!

29/10/14

Manis tu manis jugak, tapi kena selit yang berkhasiat sikit.

Ala, ini khadeeja... Manisnya senyuman...

Aku tak nafikan komen2 ko agak menyentapkan. Tapi aku boleh terima je. Cuma aku nak ko tau yg dulu, aku pun mcm ko. Aku komen jujur je ikut kepala aku. Tapi ternyata komen jujur ni tak memberi kesan yg begitu baik utk aku. Aku pun tak untung apa-apa. So, aku ambil pendekatan, Kalau aku takde apa2 yang baik nak cakap, lebih baik aku diam. So, bila komen, aku akan komen dan puji mana2 yg patut. Atau aku tak komen terus. Sebab manusia ni, tak sama. Ada yang berfikiran macam kita, ada yang berfikiran lain drpd kita. Jadi, untuk tidak memburukkan keadaan, kita pilih la jalan tengah... jgn pilih jalan hitam.

Catat Ulasan