28/10/14

mimpi rakyat tak sama macam mimpi raja


Ku ingin terbang ke awan, Mengapai bintang-bintang, Dalam kegelapan malam, 
Ku idamkan satu taman, Dan juga mahligai, Yang indah tak ternilai,
Tapi semua hanya khayalan, Yang bermain dalam fikiran, Tak mungkin dapat ku bertahan
Yang tinggal hanyalah impian, Namun ku masih mencuba, Untuk punya segalanya, Walaupun bertahun lama, Semogakan terlaksana

Mimpi; Gerhana Ska Cinta

Ok. Back to reality. Tak lama lagi, terima gaji, Hari gaji bermakna, hari bayar hutang. Sobs.

Syabas bete!

6 comments

kerja untuk bayang hutang je sekarang..kan??nak buat cemana??kita kira beruntung la tak yah ikat perut macam menteri..menteri2 tu nak bayar hutan pun sampai kena ikat perut.ekekek

28/10/14

lama tak dengar lagu ni... (dalam album KLue)

Saya dapat gaji awal fara sbab depavali. Jenuh lah nak tunggu gani nov ni. Memang kena ikat perut nampaknya nih :-(

"The best way to make your dreams come true is to wake up"

29/10/14

dah gaji ke blom fara? gaji kita dah abis dah wak..huk huk huk...kira macam transit kejap je dlm akaun tu..pastu zasss ilanggg..bayor utang!!

Heheh.. mcm sama je kan kita. Dpt gaji, terus distribute ke merata2 last2 tinggal seciput je utk diri sendiri.

Catat Ulasan