31/10/14

oppo piala malaysia 2014; jdt vs pahang

Sampai ke sudah, saya tak tahu macam mana lenggok lagu Luaskan Kuasamu. Bila buka radio, asyik buka lagu Gajah Fumakilla je. Hehehehe!

Esok game penentuan. Kalau JDT menang, saya belanja kawan-kawan makan chocolate cookies ya? Nanti bagi email address, saya email cookies sorang seketul. Heeee~

3 comments

Saya bukan peminat kedua pasukan tapi untuk perlawanan akhir ni.. saya sokong Pahang.. hehehe..

psstt: nak jugak cookies tu.. ai dtg jumpa u ek.. ekekeke..

seketul pun seketul la..saya gigit sorang sikit dengan mikhail dan maisara ni..buat macam semut tu..hahahah...

haha, tak jadilah fara nak belanja ya... tak ada reseki nampaknya utk JDT malam tu

Catat Ulasan