14/11/14

saya tak suka suara fynn jamal tapi arjuna beta itu.....

Saya kagum dengan puisinya dan paling utama, sifat keibuan itu sendiri. Bukan pada Fynn Jamal semata-mata atau diri sendiri tapi semua ibu-ibu dalam dunia. Tak terbanding sifat melainkan yang satu ini.

Takkan ku biarkan walau ribut menyentakmu yang tidur
Datang petir menyambar jengking dan ular bonda takkan berundur

Nyamanlah arjuna beta mimpikan yang indah saja
Nanti bila kau buka mata semua tak serupa

Kan ada satu ketika kau tak tahu mana nak pergi
Jalan betul anakanda tak jelas mata ambil yang sarat duri

Hiduplah arjuna beta biarkan jasad yang luka
Selama tuhanmu ada takkan engkau tercela


Huu..


Ngeri tak terbayang mata
Bonda takkan ada sentiasa
Nanti moga kau tak lupa
Bonda memujukmu anakanda

Hiduplah arjuna beta biarkan jasad yang luka
Selama tuhanmu ada takkan engkau tercela

Uuu..

Nyamanlah arjuna beta mimpikan yang indah saja
Nanti bila kau buka mata semua tak serupa


Aaa..


Ngeri tak terbayang mata
Bonda takkan ada sentiasa
Nanti moga kau tak lupa
Bonda memujukmu anakanda


A a a

Saya rindu Aydin dan Khadeeja. 

7 comments

14/11/14

i admire sgt dgn lagu ni..unik..1st time dengar dah jatuh cinta dgn bait2 lirik dia..deepest touching arrr


14/11/14

kan...suka lagu ni...rasa mcm keibuan sgt lagu ni

Sejak dengar lagu ini buat pertama kali lagi, kakcik terus rasa jatuh hati...

15/11/14

saya suka lagu ni..
dan ..ohhhh..baru saya tau nama penyanyi nya siapa...haha

nice song... kan?

Huuu... Aaaaa...

16/11/14

Assalam

Saya suka cara, cerita tentang dia dan lagu ini....

Suka lagu ni. Lirik nya menusuk kalbu ☺

Catat Ulasan