26/11/14

tak ada motif


Dulu, saya ada penyakit low self-esteem disebabkan saiz badan yang terlebih (tinggi). Tapi lama-lama, saya suka! Heheheh!

Barang rare selalunya jadi rebutan! Muahahahah! Sila muntah sekarang.


11 comments

berapa tinggi awak? entah2 awak lagi tinggi dari saya! hahaha..

saya low self esteem kadangkadang ( dulu),sebab saya nak jadi tinggi..kacak, bergaya...wakakakakaka...Kini,saya tak peduli semua itu, asalkan sihat, dan sentiasa penuhkan amal..

26/11/14

eda pon ade penyakit tu.. sebab saiz badan kecik sgt..

Haha.. jadi rebutan ya.. betul juga tu..benda yang senang orang jumpa, tak berapa nk rebut..

hahaha..saya masih lagi ketot! hahaha..ok la kannn ;)

bluwerkk.. hahaha..

dah~~!

actually.. rare is good..kann..

ada ke manusia yang betul2 normal.. wakaka...

bila tah nak jumpa awak..

saya boleh cakap yang saya setuju pasal tu.

huahuahua.

betul..lagipun pakai apa pun cantik..:)

27/11/14

BOLEH MAIN BOLA KERANJANG..

Mesti ketara klo saya berdiri sebelah fara kan. Sebab saya petite ☺

30/11/14

Saya tak cukup tinggi.. rendah dari en. suami.. hehehe..

Aku pun dulu low self esteem sbb dulu muka aku penuh jerawat dan parut. Huuwaa..

Catat Ulasan