1/12/14

keeper mana weh?

Ok. Troll di mana-mana dan menjadi viral. Ini baru celebration ke semi-final. Belum dapat cup, ok! Apapun, provok, provok juga. Tapi bila dah terkena batang hidung sendiri nanti, jangan nak naik angin masing-masing ya? Heee~
 
Minggu lepas, cuti dari hari Khamis (compulsary clear leave). Bila balik opis hari ni, kerja menimbun macam Gunung Kinabalu. Grrr! Saya tak bercuti ke mana-mana pun. Setakat duduk rumah, bawa anak-anak jalan mall dan memenuhi undangan majlis kahwin. Non-stop sampai hujung tahun. Alhamdulillah, boleh gantung kuali. Hahahaha!

12 comments

gi tgk tak kat Stadium Shah Alam ahad ni? :)

Awak kat mana...awak2 kat mana...hehehe..

betul tu fara boleh gantung periuk..cuma sekarang ni kena pi jemputan awal..kot dah lambat makn dalam hujan le jawabnya

Dah sana-sini ulas ungkapan ini Fara..

hahaha.. ni kes bola harimau malaya vs singapore ke..

hjg thn bulan menggemukkan kita...kenduri sana sini!

1/12/14

Keeper kat mana? Keeper, keeper kat mane?

1/12/14

best kan g jemputan..mkn2. tapi jemputan saya sume kat kg Johor..tak dpt le.

Moga dipermudahkan laluan dapat memenangi Piala Suzuki itu.. ;)

Entry psal keeper kat mana ni kat blog saya pageview cecah 2k..hehhe

2/12/14

tak pe la.... reaksi penyokong malaysia yang gembira ... dah 3 tahun tak silap kita tak layak ke final ... skuad ong kimswee je yg berjaya melakar juara dulu ....

Gunung kinabalu mampu didaki. Chaiyok2. Bak kata bos aku, kerja yg banyak, buat sikit2 lama2 habis.

Catat Ulasan