15/12/14

tiba-tiba, cuti panjang

Dari harijadi Sultan Selangor hingga semalam, kami di Kuala Terengganu. Cuti tanpa dirancang, menziarah Tok Ki yang sakit kuat. Kini masih di HSNZ. Dan doktor masih berkira-kira untuk membuat pembedahan. Banyak risiko disebabkan dia sudah tua. Tapi kami tak boleh lama di sana. Kuala Lumpur ke Kuala Terengganu di tengah bulan, apa yang kita boleh jangka? Kuala Terengganu yang indah khabar dan rupa. Telan air liur sajalah ya? Sobs!

Hari ini di opis, saya kebingungan disebabkan kerja menimbun. Tak tahu nak mula yang mana satu. Tapi kerja pun macam bukit juga. Sikit-sikit tarah, lama-lama rata. Tak apalah. Saya tak bekerja untuk majikan. Tapi saya bekerja untuk Allah, demi keluarga.

18 comments

InsyaAllah, dugaan Allah ialah lada orang yang memang mampu menanggungnya..Banyakkan berdoa moga semua urusan Fara dimudahkan. Moga Tok Ki Fara kembali sembuh ya..

15/12/14

Moga Allah mempermudahkan urusan.. :)


My Blog :

http://segalaceritera.com/atik/

InsyaAllah, bantuan Allah sentiasa ada walau apapun keadaan kita... :)

moga dipermudahkan segalanya..

15/12/14

Moga To Ki awak cepat sembuh hendakNYA.
Moga urusan awak dipermudahkanNYA.

15/12/14

Doakan moga Tok Ki dipermudahkan urusan. Betul kerja kerana Allah baru senang/lega hati.

Smoga dipermudahkan semua urusan dan smoga tok ki cpt sembuh.

Owh Terengganu yg dirindui selalu. Banyak benda nak beli kalau gi Terengganu. Keropok je dah berpuluh hingget. Ganu mmg best.

15/12/14

Saya dah ambil cuti seminggu minggu depan.. Rancang nak jenjalan kat memana bawak family.. Tapi sekarang orang rumah pula dah mula mabuk, mual.. Dah ada le tu.. :)

15/12/14

sabar ye.. insyaAllah akan diberi kelonggaran masa nnt.. =)

kalau pi ganu kena bawak bnyak duit..banyak benda boleh beli..hehehe

15/12/14

Semoga Allah beri yg terbaik utk atok fara.

Takpe, ada rezeki pegi lagi Tganu utk cuti2 pulak :)

Tau mcm mana rasa kene keLUAR dr KL di tgh bln...uhuks..

16/12/14

sy pulak xde berapa nak ada kerja.dh hujung2 tahun kan.hehe.slow2 kak.jgn lupa update eh.

16/12/14

insyaAllah...

17/12/14

motivate diri 'bekerja kerana Allah' :)

As-salam fara..

Semoga Tok Ki awak diberikan kesembuhan dan kesihatan yang baik.. semoga kerja yang menimpun sudah makin menyusut saat ini.. semoga dipermudahkan segalanya buat fara dan keluarga insyaALLAH..

20/12/14

smoga dipermudahkan segalanya..amin

Catat Ulasan