20/09/11

dia berepilog...

Baca monolog ini untuk kesimpulan ....

...kau mungkin apa yang aku inginkan.
Tak perlu kau ubah walau sikit perubahan.
...kerana aku juga mengimpikan kebahagiaan.
Tapi kita hanya wujud di dalam lagu.

Usah menilai aku dengan kesedihan.
Datanglah kau esok tepat yang dijanjikan.
Janji aku, akanku pimpin dan selimuti kamu di dalam pelukanku.
Sedalam-dalam mimpi kita.

Hati aku juga patah dua.
Dan setiap cebisnya tidak bernyawa.
Kasih, aku akan bawa kau kembali ke dunia nyata.
....sudah tentu aku melihat kamu.
Percayalah.....

18 comments

Pergh~sgt hebat berpuisi. Kagum..

oh.. kenapa makin tepu ku rasa..
sebelum ni ok je kalau baca madah pujangga..
mudah aje nak memahaminya..
kenapa kali ni aku rasa.. ah.. oh..

assalamualaikum fara..kali ini saya tak dapat menangkap maksud awak huhuuhuh..

perlu lebih penelitian...

20/9/11

ini sambungan atau konklusi?

@aizamia3

Heheheheh. Kena baca monolog dan kemudian disusuli dgn epilog kisah ini.

@sahromnasrudin

X dpt ke? Kena baca blk monolog sang perempuan tu kot!

@gedek!

Bukan sambungan atau konklusi tapi jawapan. Konklusi adalah dari diri sendiri. Bukan sang perempuan dan lelaki dari cerita ini.

meh minum neskepe panas dulu wei..

20/9/11

mommy - terkelu iols baca
iols tak reti nak berepilog - puitis bagai ni...!

kagum..kagum tabik spering dengan fara ....walaupun tak paham ...he..he...

bahasa tinggi

sy dah baca monolognya juga..

tp serius sy x boleh tangkap apa yg cuba disampaikan..


tp puisi ini sgt best..indah..dan best juga kalau jadi lirik lagu..

21/9/11

mesti terer tulis novel

21/9/11

erm...kena kaji lu ni baru cheqna leh faham =)

hebat laa..=)

siapa lelaki ini yg mematahkan hati menjadi dua ittew? semoga watak2 di atas berbahagia dan tidak tergoda dgn perempuan lain ittew

21/9/11

.terlambatkah silelaki menyedari keujudan siperempuan....

Masih kah punya ruang di hati perempuan menerima silelaki...

Ada sambungan???....

Catat Ulasan