16/01/12

mampus UMNO?

Ada kawan pernah tegur saya kerana membadutkan makcik-makcik sekalian. Saya rujuk Dewan Bahasa Dan Pustaka, badut bermaksud; 

membadut-badutkan membuat lebih lucu (lawak) spt badut: Pak Tua ~ diri dan melebih-lebihkan kesakitan yg dialaminya.

Saya masih tahu menilai (apatah lagi ekspresi spontan makcik bertudung labuh)

11 comments

16/1/12

isu paling kecik minggu ni tapi dibesar2kan oleh pihak tertentu..ekekekek...bila dekat2 mengundi ni memang banyak cerita lawak yang kita boleh dengar.

alahai...

ntah apa2 je...

rilex arr, bukan apa sgt kan...hihiii

akak dah malas layan bab politik ni, dulu time mula2 anwar kene tangkap liwat taun 98 kot,.. akak ikut juga abah p kempen,.. wow... tapi sekarang dah banyk yg x kenanya, akak dah malas, nak ngundi pun rasanya x lagi dah.. biarlah, dia ke sapa ke yg memerintah, selagi namanya manusia,.. sama je,.. nak binatang ke memerintah?????

pasal politik malas nak ambik tahu.

MF, akan ada banyak cerita badut membadut, bodek membodek dan muka bermuka nak dekat2 PRU13 ni..

Tak tau la ckp apa pasal politik ni...
semua ada kelebihan dan ada jugak kelemahan masing2...

ada baca..
bukan tak mahu perbesarkan...
masalahnya ayu dah tak kisah bab2 politik....

nasib baik tak macam kerbau dicucuk hidung !

org yg malas nk berfikir lebih mendalam bahasa sarkastik ni susah sikit, pdhal apa yg fara ulas pasal kelemahan pengagihan borang...mungkin dia terasa kot sebab dia pun terpaksa berebut2 borang tu

apa yg bujal buat tu sgt bagus,fotostat n letak kat masjid

dn yg dijawab fuad ansari pun saya setuju


suami saya keje gomen gaji bwh 3k juga tp disebabkan duduk kmpung dan boleh utk menyawah,menyawit n keje2 lain mungkin rezeki kami cukup buat kami...

apakah mksud fara hanya yg layak blh mohon pasti kal kl? mrk mahu gaji atas 3k ke? kat sini yg keje kmpung pun boleh hntar anak ke sini...hurmmm serba payah di KL ni..

isu politik malas nak ambil tahu lah..kekadang tu..geram juga..

kita tgk banyak lagi drama yang dibarisi pelakon pelakon handalan bila pru13 nnt.haha..

ada can tak aku jd pelakon tambahan??

Catat Ulasan